HAKKIMIZDA
Hastanemiz, 2002 yılında kurulan ve Denizli’nin ilk tıp merkezi olan Özel Gülhan Tıp Merkezi’nin temellerine dayanmaktadır. 11 Aralık 2017 tarihinden beri Denizli ilinde kaliteli kadrosu ile Denipol Hastanesi adıyla faaliyetine devam etmektedir.
Temel olarak ilke edinilen felsefesi “yeter ki sağlık olsun” olan hastanemiz, sağlık hizmeti sunumunda ulusal ve uluslararası standartları amaç edinmiştir. Sağlık hizmeti kalitesini ulusal ve uluslararası standartlar düzeyinde tutmayı öncelikli hedef belirlemiştir.
Hastanemiz ‘Sağlıklı yaşamak, sağlık hizmetlerinden eşit derecede faydalanmak herkesin hakkıdır’ ilkesiyle tıbbi etik ilkelerinden ödün vermeden, gelişen teknolojiyi sürekli yakından takip ederek, alanında uzman ekibimizle hizmet vermektedir. Ülkemizin sağlık standartlarını yükseltme konusunda emin adımlarla ilerliyoruz.
Toplumun her kesimine kesintisiz, etkin ve kaliteli sağlık hizmeti sunmak, şeffaf, güvenilir, hasta haklarına saygılı ve mahremiyet odaklı olmak hastanemizin kuruluşundan bu yana en önem verdiği ilkelerdendir ve bu çizgisini bozmadan tam kapsamlı kaliteli sağlık hizmetini Denizli halkına sunmaktadır.
Alanında uzman çalışanlarla beraber hizmet çıtasını her zaman daha yukarıya taşıyan, deneyimini ve hacmini yüksek standartlar ve insan odaklı tedavi yaklaşımı ile birleştiren hastanemiz, ‘Denipol’ markası ile sağlık sektörüne yepyeni bir vizyon getirmektedir. Değişen yaşam şekline adapte olan yüksek kaliteli sağlık hizmeti anlayışını, dünyada uygulanan tüm tanı ve tedavi yöntemlerini, yenilikçi tıp teknolojilerini, uzman hekim kadromuz ile yeniliklere açık bir hastane ortamında Denizli ili ile buluşturduk.
Hastanemiz ulusal ve uluslararası standartları takip ederek sunduğu yüksek kaliteli sağlık hizmetini en doğru şekilde topluma sunmakla kalmayıp; ülkemizin ihtiyacı olan her konuda gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projelerine de destek sağlamaktadır.
Daha sağlıklı bir Türkiye için çıktığımız bu yolda alanının en iyisi olma hedefi ile sağlık hizmeti sunumuna devam etmekteyiz.
DEĞERLER
Hasta ve Çalışan Memnuniyeti
Hasta ve Çalışan Güvenliği
Mahremiyet ve gizliliği koruma
Etkin ve sürekli sağlık hizmeti sunumu
Yeniliklere açık olmak
Ekip çalışması bilincine sahip olmak